Regnfleece?

En liten enkel fråga bara: VARFÖR finns det inte fodrade regnställ att få tag på för vuxna? Jag snackar alltså äkta "galonisar" (gärna med nåt roligt och mysigt mönster på!!) fodrat med fleece.. Vore inte det hur skönt som helst att ha? Det måste ju finnas fler än jag, speciellt i min yrkeskår, som skulle vilja ha detta.. Aja, hittade mej iaf nån blå Didriksson-variant idag när jag, Maria och lilla Alice var på stan. Känner mej lite skeptisk, men får väl försöka lita på att det verkligen håller vad det lovar, trots att det varken är galonis-material eller fleece på insidan ;P


Kommentarer
Postat av: Eric

<3

2011-10-20 @ 00:47:26
Postat av: Marielle

Ett hett tips är å köpa en "flytoverall" en sån däringa som fiskare har, vattentät och fodrad så man kan ha den hela hösten samt vintern med ett underställ under, funkar liksom som galonisar med fleecefoder. Köpte mig en i rosa och marinblått på Ullared minsann! =)

2011-10-24 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0