Det Går Bra Nu

Jag har blivit en usel bloggare. Trots att jag tänker att jag "ska", så blir det liksom inte av. Men det finns både ursäkerter och förklaringar till det. Jag har ingen egen dator. Handbollen har dragit igång. Jag jobbar.  Jag är för upptagen med att pussas, kramas och må allmänt bra. Och så vidare.

Men ok, kort rapport från helgen:

* Jag överlevde natten i Kil!!! Det gick över förväntan faktiskt.

* I helgen drog handbollen igång på riktigt. Efter tre stora vinster mot Strömstad, Brätte och Nödinge gick vi vidare direkt till steg 3. Känns riktigt roligt att va igång igen!

* I lördags blev ett "glas vin" mer än ett glas vin och en liten runda på stan :)




Nu väntar sängen.. sovmorgon imorrn - JA TACK!!


Kommentarer
Postat av: maria

härligt :)

2011-10-18 @ 10:58:00
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mamma

Jag är glad åt att du inte hinner blogga... Glad åt att det går bra nu. :-) Puss min skatt!

2011-10-18 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0