I´m Alive!

Jarå. Oroa er inte, jag lever fortfarande, trots att jag inte bloggat på ett par dar.. Det är inget allvarligt som har hänt mej. Jag blev (tyvärr) inte bortrövad av Lars W förra helgen heller. Den enkla anledningen till att jag inte har bloggat är helt enkelt att jag inte haft lust. Eller tid, för den delen heller. Idag var första gången jag såg min lägenhet i dagsljus sen förra fredagen. Idag har jag nämligen varit hemma och varit sjuk, för typ första gången någonsin.. Egentligen mår jag inte dåligt, men jag hostar hela tiden och har i princip ingen röst alls. Skumt. Och jävligt drygt.. Men ja, det är sällan jag är så nöjd med ett beslut som det jag tog om idag - känner att jag behövde den här lugna och lediga dagen faktiskt :)



Och nu har jag lite pizza-häng med Annica. Fasen va grymma vi är, pizzorna blev riktigt smarriga! Dock kände jag mej liiiiite skeptisk där en sväng jämt innan utknådandet ;p Bra avslutning på en mysig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0