Rastlös & Röstlös

Jaha! Nu har man tydligen gått och blivit sjukskriven. I FLERA DAGAR!!! Jag som inte mår dåligt, inte har ont, eller nånting... men jag har ju tyvärr ingen röst heller. Hostar och är sjukt hes, och då går det ju faktiskt inte att jobba med barn :( Jag tyckte att jag var duktig som stannade hemma i fredags för att upp mej, men nu tyckte mina kollegor att jag skulle va hemma åtminstone till torsdag.. hjälp. Vad gör man ens hemma?! Ja, hemma ska jag ju tydligen va i tre dagar nu så hojta till om ni vill passa på att hänga :p


Kommentarer
Postat av: maria

som jag sa i fredags, detta kanske är ett tecken på att du ska tagga ner lite i ditt hektiska liv. ta hand om dig nu ♥

2011-09-26 @ 19:54:41
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mamma

Inte så kul, MEN då får vi tid att hänga på stan ihop!:-) Vila dig i form nu gumman! Pok

2011-09-26 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0