Spinning!

Från en tråkig fredag till en bra söndag :) Tack och lov så blev jag aldrig riktigt sjuk; jag mådde dåligt i fredags men kände mej piggare igår. Följde med mamma och hennes kompis till "Oxhälja" där det kryllade av både människor och massa skit att köpa :) Precis som det brukar va på marknader, med andra ord.. men vi fick med oss ett par småsaker hem ändå, så vi åkte hem efter ett par timmar nöjda och glada!

Idag har jag, tro det eller ej, varit och tränat spinning. Det var flera flera år sen sist och det var lika roligt som jag kom ihåg det, faktiskt! Gött :) Nu ska jag göra mej i ordning och sen är det dags att hälsa på Maria och Viktor och deras lilla nytillskott.. aaaah, va mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0