Vad Har Du Under Tröjan, Rut?

Igår hade jag och en ganska nyfiken liten kille på jobbet en intressant konversation:

- Fröken, vad har du under tröjan?

- Jaru, jag har en sport-BH.

- Vad har du under sport-BH:n?

- Jaru, där är mina bröst.

- Men varför har du dem då?

- Jaru, alla vuxna flickor får bröst vetu. Det är ju så att när tjejer ska bli mammor så blir det mjölk där inne. När ett litet barn föds så har ju de inga tänder som de kan äta med, utan då dricker de mjölk som mamman har i sina bröst.

- Jaha. Men kan man inte ge dem en Jalla drickyoghurt istället? En sån där man ska skaka vetu, fröken. De är jättegoda tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: maria

ja, varför inte. inga konstigheter egentligen ;)

det är de konversationerna som får en att älska sitt jobb liiite mer :)

2011-09-13 @ 11:34:26
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Mange

söt :)

2011-09-13 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0