Småttingar!

För typ första gången sen jag fick ajpädden så använder jag Erics dator istället.. Den lilla paddan är smidig, men jag har inte riktigt lärt mej att lägga in bilder på den än, och det är därför som bloggen blivit så tråkig och bildlös på sistone också :( Men men, jag lär mej nog så småningom!

För övrigt så är jag inne i nån konstig period där jag går runt och tänker på fina barnnamn hela tiden, speciellt flicknamn.. Det är Freja hit och Elvira dit! Hihi, förhoppningsvis är det mitt undermedvetna som försöker bearbeta och förbereda inför nån slags "vill-ha-barn-period", men antagligen så är det nog ganska naturligt eftersom det kryllar mer eller mindre av småttingar i min närvaro helt plötsligt :) Vi har ju redan hunnit med att vara med på Alice dop och Enyas namngivning, och vi har antagligen minst tre cermonier kvar att få äran att närvara på innan året är slut. Mysigt!! Och visst finns det många, många, måååånga fina namn? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Annika är väl ett mycket vackert namn, tycker jag!

2012-04-16 @ 22:21:10
Postat av: Emma

Oooh ja! Vi har bestämt tjejnamn men det är är svårt med pojknamn! Har ett alternativ men det gilla inte Marcus.

Älskar Freja men min katt hette det. Hehe.

2012-04-16 @ 22:35:13
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: mlisan

Freja är superfint! Jag har kommit på vad jag ska ge vårt nästa barn för namn om det blir en tjej (om vi får fler barn, men då lär det bli en pojke - vilket jag också egentligen hoppas på eftersom jag vill ha en av varje...). Men mitt nya namnförslag Amber blev nedröstad direkt av Tobbe för det är tydligen "porrnamn". Kram!

2012-04-17 @ 09:37:38
URL: http://mlisan.bloggspace.se
Postat av: Eric

Ja, man blir inte klok på dej <3

2012-04-17 @ 13:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0