Huslig!

I helgen har jag slagit någon form av matlagningsrekord tror jag.. jag har nämligen lagat mat inte en, inte två, utan hela 3 gånger denna helgen!! Det är fantastiskt bra gjort för att va mej :) Tror minsann att både jag och E befinner oss lite i chock.. Har även hunnit med att dammsuga, damma och fixa lite i lyan och har faktiskt kännt mej riktigt huslig emellanåt. Kan ju va bra att träna lite inför framtiden :)



Igår blev det potatis och fläskfilé med ost och salami och idag har jag hunnit med
att göra både flygande jakob och hemmagjord pizza.. smarrigt värre!! :)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Duktig du är! Huslig värre!;)

2012-02-20 @ 22:52:37
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: mamma

Jisses vad du kan gumman! Yammi!

2012-02-20 @ 22:55:26
Postat av: Eric

Hon kan mycke den där tjejen :) Och den flygande va grymt goo :p Så nu blir det jag som ligger i soffan, medans du står i köket, deal?? <3

2012-02-20 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0