Parking Lady

Det är tur att jag inte är ihop med bloggen, för då hade den nog dumpat mej illa kvickt eftersom jag inte har brytt mej om den tillräckligt på sistone... stackars, stackars bloggen. Men det blir ju lite så i perioder, det är ju massa annat som tar upp min tid. I måndags jobbade jag över, igår hade vi föräldramöte och idag har jag letat parkering. Jepps, det är ungefär det jag har pysslat med. Föräldramötet gick över förväntan, parkerandet var dock inte lika roligt. Fick åka runt och leta parkering i tjugo minuter efter träningen ikväll, och ni som känner mej kan antagligen föreställa er hur stressad och irriterad jag var över detta. Men skam den som ger sej, tillslut hittade jag mej äntligen en plats! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen breve min älskling. Finns inget annat ställe på jorden där jag hellre skulle vilja befinna mej just nu ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Bilar är bra att ha. Men det finns fördelar med att åka buss också. :) Ha en bra dag på jobbet med dina sötisar! Pok

2012-02-09 @ 10:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0