Ruggaväder

Hm. Många har pratat om hur fantastiskt väder det varit ute idag, men när jag vaknade så kändes det faktiskt som riktigt "ruggaväder", konstigt nog.. Fast det är klart, det kanske berodde mer på de X antal vinglasen igår, och de där smarriga drinkarna...haha. Det blv en riktigt, riktigt trevlig kväll iaf, kan man säga!


Får väl erkänna att efter ett par timmar, så sken solen även utanför mitt fönster och jag tog faktiskt tag i mej själv och gick ut på en mysig promenix i solen med Annica :) Sen har det varit lugna gatan här hemma hos mej; lite städning, lite web-TV och lite power-nappande i lagom takt.. :P Skön lördag! Dock börjar jag nästan känna av lite huvudvärk för att det har varit fööör lugnt idag, kanske måste ta mej en tur till affären så jag får lite luft och se om nåt gott hoppar ner i korgen.. ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0