Festfix!

Sitter här med färg i håret och håller på och fixar lite inför Erics 30-årsferre som går av stapeln nu å lördag.. Sånt där är ju skitkul tycker jag! Förrförra året ordnade ju jag och Mickis en gemensam 50-årsfest, och ytterligare några år tillbaka i tiden så ordnade jag, Elin, Mickis och Kejtrin en nyårsfest i vår gamla matsal. Den kvällen blev riktigt lyckad minns jag, men jag kommer även ihåg att vi fick lite smått panik när det började brinna två gånger inom den första timmen... För att inte tala om vilken kaos det blev när vi kom på ett par timmar innan festen att vi lyckats stänga igen dörren och låsa in nycklarna..!!! Haha, ja herregud. Det ordnade ju upp sej och blev till en lyckad kväll som sagt, och jag tror minsann att det kommer att bli en riktigt lyckad kväll på lördag också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0