Fuldag!

Igår hade jag en såndär riktigt seg eftermiddag när allt bara kändes trist och tråkigt. Jag frös och kände mej bara ful&trött hela eftermiddagen. Men med hjälp av lite sömn och massa ompyssling av E så kändes allt ganska mycket bättre efter ett par timmar. Det är liksom svårt att känna sej nere när någon skämmer bort en med middag, kramar, "hårpill" och många, fina, komplimanger.. ♥

Imorgon slutar jag tidigt och sen ska det bjudas på tacogratäng här på Karlagatan! Snabbt, enkelt och smarrigt :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så Eric är en ballong då? :)

Vem ska få käka tacogratäng på Karlagatan imorrn???

Puss min finaste dotter!

2012-01-19 @ 22:27:22
Postat av: Eric

Man får vad man förtjänar Baby :) <3

2012-01-20 @ 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0