God Morgon!

Idag är det fredagen den 13:e januari och jag går snart till jobbet för att göra min sista dag som Mattis-fröken. Som jag skrev tidigare så är det såklart väldigt blandade känslor över det, men i längden tror jag nog ändå att det blir väldigt bra. Ikväll ska vi jobba över; städa avdelningarna, möblera om, sitta i arbetslaget och prata ihop oss, fixa barnens hyllor, osv osv osv... det kan bli en lång dag på jobbet med andra ord!

Resten av helgen kommer nog att bestå av mycket handboll, god mat och bra sällskap :) Hoppas ni alla har en skön fredag!! Trots att det är fredag den 13:e idag... hihi.


Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Hoppas din fredagen den 13 blir riktigt mysig! Pok

2012-01-13 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0