Lediga, Lata Dagar

Idag har jag spenderat dagen med en (eller nej föressten, TVÅ!) av mina favoriter. Maria och lilla Alice kom nämligen och hämtade upp mej förut och sen tog vi oss en sväng till Bergvik. Väl där kom vi på att det inte var så mycket vi skulle göra, men det var mysigt ändå att bara strosa runt där och töla av sej lite. Lillan börjar bli stor (kanske beror det på att jag träffade Enya igår) och idag satt hon upp nästan helt själv och log och skrattade. Tänk va mycket roligt vi kommer att ha tillsammans, lilla Alice och Tant Jossan :)

Snart väntar egentid för min del, kommer knappt ihåg sist E sov hemma hos sej. Det går fort att vänja sej vid lediga, mysiga dagar tillsammans kan man säga! Jag har ju varit ledig idag och igår och vi har bara skrotat runt; myst, umgåtts med folk vi tycker om, sett massa filmer, tagit långa sovisar osv osv... vi har haft det rätt gôtt med andra ord! Det är verkligen lyxigt att va ledig när man vanligtvis inte är det..

Nej, under filten och fram med julklapps-böckerna är det nu som gäller... och om ett par timmar kommer ännu några favoriter; då blir det The Holiday-mys med Teta och Annica! Som jag har väntat på att se den filmen.. och när jag väl bestämde mej för att få tummen ur och se den, ja då berättade mamsen att den visas på TV:n ikväll. Haha. Jaja, så kan det va! Mysig film är det iaf och bra sällskap får jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0