Lista!

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sen va jag 16 år och ägnade dagarna åt skolan/vänner och ägnade kvällarna åt handboll/vänner. Jag och Preiszan var ett radar-par inom coachning, och när vi inte hade egna träningar eller med dem vi tränade så hängde vi väl på läktaren och tittade på 83:ornas träningar...

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Under förra årets januari firade jag att Preiszan fyllde 25 och höll tummarna för svenska framgångar i VM

FEM SNACKS DU GILLAR
Choklad! Cheezeballs! Döskallar! Poppisar! Chips!

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Sarek - Genom eld och vatten
Lars Winnerbäck - Kom Ihåg mig då
Magnus Uggla - Fula gubbar
Gyllene Tider - Leva livet
Johnny Cash - It Aint me, Babe

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa en lägenhet
Skänka pengar till välgörenhet
Ge bort pengar till min familj
Bjuda nära&kära på semester
Gå ner i tid på jobbet

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Håller väl med Maria här; man borde aldrig säga aldrig för det har ju hänt förut och kommer hända igen att man ändrar sej... men som det känns nu så kommer jag aldrig sätta på mej något som är mer eller mindre genomskinligt.. eller en såndär upprullad kondom-mössa!!!!!

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med nära&kära
Pyssla med handboll
Äta godis
Mysa
Lyssna på Winnerbäck

FEM FAVORITLEKSAKER:
Hemma har jag väl inga direkta leksaker, det är väl datorn då... på jobbet är det nog lego och frisörlådan som är favoriten! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0