Nytt År, Nya Tider

I morse gick jag till jobbet som en stolt Mattis-fröken, och nio timmar senare gick jag därifrån med nya kollegor, ny avdelning och en ny barngrupp att ta sej an... Hoppsan, så det kan bli!! Med andra ord så kommer vi göra om ganska mycket i huset framöver; ändra om och tänka helt nytt. Och ni som känner mej bra vet ju hur jag och nytänkande är :P Det känns lite blandat just nu faktiskt.. jag kommer att sakna den fantastiska barngrupp vi hade och än en gång blir jag av med flera kollegor som jag trivs väldigt bra med. Å andra sidan kommer barnen antagligen få mer givande och roligare dagar hos oss och det måste ju ändå nånstans va prio 1. Och bara vi får landa i det här och komma igång, så kan nog vi i personalen jobba ihop oss och vårt "tänk" också, så det blir säkert superbra i slutändan!!

Nu ska jag krypa ner i sängen och njuta av att jag har en skön sovis framför mej. Näst sista verkar det som, eftersom det nya schemat verkar bli lite till det sämre på den fronten..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror det kommer bli jättebra! Du får ju nya härliga godingar, och nya trevliga arbetskamrater. Missade sovisar... hm, det var värre... men man gör väl om schemat ibland? Puss o gonatt min skatt

2012-01-09 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0