Tillbaka Till Vardagen

Det blev inte så mycket av "The Holiday-tittandet" igår, men inte var det mindre mysigt för det. Filmen var faktiskt på i bakgrunden, men vi 4 tjejer (Maria kom förbi också!) hade en hel del att prata om.. ja menar, vi hade ju faktiskt inte setts på hela året ;P

Idag var det dags att återvända till jobbet å alla goa ungar igen efter ett par lediga dagar, och som tur var så var det faktiskt inte allt för svårt att gå upp när klockan ringde vid halv fem-tiden. Däremot var jag supertrött när jag kom hem och däckade i soffan en timme.. nu ska jag snart bege mej på handboll, och sen är det jobb imorrn som väntar innan det är "helg" igen. Haha, lagom jobb-start kände jag :P


Kommentarer
Postat av: mlisan

Glömde ju att skriva och tacka! Vi tyckte att den var supersöt lilla grodan! Och Enya diggade den direkt :) Kram!

2012-01-04 @ 17:59:00
URL: http://mlisan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0