Baksmälla!

Igår var det väldigt, väldigt väääääldigt synd om mej!! Det va nämligen så att när jag och E kom hem från dopet som vi va på i GBG i lördags så mötte vi direkt upp Maria och Viktor eftersom vi tänkte gå ut tillsammans. Nu blev det tyvärr inte så eftersom Viktor va tvungen att åka hem till lillan (han och Eric har alltså en fest-kväll innestående), men vi andra gick ut som planerat iaf.. Aaaah, va roligt det var! Kommer inte ihåg sist jag och Maria var ute tillsammans :)

Tyvärr innebar denna otroligt roliga festkväll att jag vaknade upp med jordens baksmälla (iaf uteifrån det jag är van vid). Herregud!! Jag hade så gärna befunnit mej i ett rum där inte mitt huvud va, men det gick ju inte att ordna det.. usch. Tog flera timmar innan jag blev människa igen, är ju inte van vid det här med baksmälla jag.. Är väl bara att inse att man gått och blivit gammal :P Usch!! Tur att jag blev lite piggare mot kvällen så jag kunde åka till stugan med mamsen och sen se fotbolls-finalen med några av mina kära vänner :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med till fullo. Det var en riktigt rolig kväll :-)

2012-07-02 @ 20:09:56
Postat av: Teresia

Som min käre far skulle ha sagt: "Det är självförvållat!" ;p

2012-07-02 @ 23:00:34
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0