Jag Reser Mig Igen!!

Och så gör jag ännu ett försök att komma igång här på bloggen igen. Jag tycker ju själv att det är så roligt att dels skriva, men också att kunna gå tillbaka och läsa/titta för min egen skull. Och nu har jag ju för fasen semester, så nu MÅSTE jag väl ändå ha tid..?! :P

Och bilder ska jag fixa också! Det har ju varit dåligt med det på sistone (en stor anledning till varför det inte varit roligt att blogga överhuvudtaget) men skärpning på det från min sida. Eftersom jag fortfarande inte vet hur man gör för att på bilder från iPaden så får jag väl helt enkelt blogga härifrån datorn igen :)


Känns som att det gått ett tag sen sist.. men kanske inte
riktigt såhär länge, tack och lov!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm. Du påminner om någon... suck, är det vad vi har att vänta...

2012-07-19 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0