Lata, Lediga Dagar

Hemma igen efter ett par lovely days vid stugan. Det har varit grillväder, brygghäng, vin, kanottur, mys, sovmornar, spel, skratt och mycket annat! Hur gött är det inte med semester egentligen? Jag har sagt det förut, och jag säger det igen - det kan vara världens bästa uppfinning!! :D

Igår stod det fest på kvällens schema. Mickis, Annica, jag och några jobbisar till Elin var hemma hos henne först innan vi begav oss mot Koriander för massa dans. Förutom att det blev för trångt och jobbigt på slutet så var vi nästintill lyriska över den braiga musiken flera gånger under kvällen. Torsdagar och The Hits var mkt mer min grej än Peter Siepen-onsdagarna! Det är faktiskt sällan vi dansar så mkt när vi är ute och efter ett par svettiga timmar knallade vi nöjda hemåt i den faktiskt varma julinatten :)

Nu ska det spelas bangolf ute på Skoghall! :)


Kommentarer
Postat av: william

häligt med lediga daga:D

2012-07-27 @ 12:48:06
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: william

häligt med lediga daga:D

2012-07-27 @ 12:49:22
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0