PIP!

Så var Putte i Parken äntligen igång då, det började igår. Jag, Mickis och Annica gick dit för att kika läget lite grann och lyssna på Flogging Molly. "Glad-musik" och helt OK i några låtar tyckte jag, men sen lät allt lite väl lika för mej och mina otränade Flogging Molly-öron... :P Kul ändå att vara där :)

Ikväll ska vi väl också dit en sväng, och det blir säkert bra det med. Men jag är rätt säker på att det inte blir lika bra som det kommer bli imorgon.. eller för att inte tala om PÅ LÖRDAG! Då kommer älskade, älskade Lasse dit och spelar, och jag känner redan nu hur det spritter i mej när jag tänker på det!! Fast som sagt, först hinner vi med massa annan braig musik, som t.ex. Melissa Horn och kent!


Kommentarer
Postat av: mlisan

Njut lite åt mig också... KRAM!!

2012-07-05 @ 15:09:09
URL: http://mlisanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0