Barndomsvänner

God morgon världen! Här sitter jag på jobbet och väntar på att få börja.. hm. De har ju ställt in några av bussarna nu under sommaren, så när jag går mellan-tid stämmer det inte riktigt så bra som det brukar. Men det gör inte så mycket, för idag blir det en lugn dag på jobbet och förhoppningsvis kan jag gå en kvart tidigare från jobbet så jag hinner med en bra buss hem :)

Igår hade jag som sagt finbesök, min gamla barndomsvän Emily är nämligen här på besök i Värmland. Sååå kul att ses, det går ju så länge mellan varven.. trots att hon bor i Sthlm och man lätt skulle kunna ses när man väl är där. Men jag är glad att vi iaf har kontakt över huvudtaget, det är lätt att tappa när man aldrig ses och när jag pratar med andra så märker jag att det inte är många som faktiskt har kvar vänner från barndomen. Det kommer ju alltid vara något speciellt mellan oss eftersom vi växt upp tillsammans, och även om jag och Emily sällan träffas så hittar vi alltid tillbaks till varann så fort vi ses. Och vi bestämde faktiskt att jag och E ska hälsa på henne och sambon när vi åker dit i juli. Mysigt! Man får massa positiv energi av att träffa denna unga dam, jag har sagt det förut och säger det igen.. det är nåt speciellt med människor som har fått det namnet, minsann! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Pussokram underbara du! <3

2012-06-28 @ 11:52:09
Postat av: MLiSAN

Myselipys med barndomsvänner, det är ngt alldeles speciellt det! Ha det fint underbara Jossan!

2012-06-29 @ 09:33:03
URL: http://mlisanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0