Blogg-torka

Jag är värdelös på att blogga nuförtiden. Det liksom hinns inte med och glöms liksom bort alltför ofta. Speciellt nu när det finns så många andra trevliga saker att göra. Som tex att va hos vänner och heja på sverige (trots att de misslyckades med att ta tre poäng mot Ukraina) eller tex åka till plantagen och köpa blommor till balkongen (trots att det krävdes lite diskussioner och tålamod för att ens komma överens om vad vi skulle ha) eller som att umgås med vänner och grilla (trots att vädret blev dåligt så att vi fick äta Tacos istället)... Osv osv. Just nu finns det massor man kan göra istället. Dessutom är det inte så kul eftersom jag bloggar från paddan och jag vet fortfarande inte hur man lägger in bilder här.. Tråkigt! Men men. Jag kommer nog igång snart igen :) tycker ju faktiskt att det är väldigt kul att blogga, och bra för min egen del.
Nu beger jag mej till jobbet! Lång dag och sen sommarfest :D ha en bra dag ni också. Håll tummarna för sol!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så det var detta du skrev när Eric klev upp extra tidigt och ville umgås? ;)

Ja, foton är kul, så kolla med paddan du och lär dig hur man gör!

Pussokram

2012-06-12 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0