Johan Falk

God morgon på er!
Börjar dagen med sovmorgon, tropicana-juice och lite iPad. För första gången på ett par dagar så hör jag inte regnet smattra mot rutan och det känns rätt gött faktiskt, kan man säga!
Helgen som gick var fylld av massa trevliga saker. Det var midsommarfirande (hann med både släkt vid stugan, släkt i kil och vänner på stodene!) sen har det även varit kalas för annica som fyllt år, vi har åkt båtbuss, tagit sovmorgon och umgåtts med vänner. Bland annat. Dessutom så har vi de senaste dagarna snöat in på filmerna om Johan Falk, har avverkat en varje kväll de sista kvällarna. Men idag bryter vi den trenden, för idag ska Eric jobba kvällen/natten och det innebär att jag kommer sova här själv för första gången.. Får väl se hur det blir, konstigt lär det kännas iaf.. Man vänjer sej fort vid vissa saker!
Imorgon får jag fin-besök!! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får en bra dag. Och det kommer gå alldeles utmärkt att sova själv, som du brukade säga till mig :)

2012-06-26 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0