Önskelista 2012

En av årets viktigaste dagar, nämligen min födelsedag, närmar sig med stormsteg! Med anledning av detta så lägger jag ut en liten önskelista här på bloggen, precis som jag brukar göra :) Varsågoda:

* En röd blender, i serien "chili"

* Lancôme Mascara, svart "Hypnôse"

* Några flaskor Ragnar drinkmix

* Presentkort på Cervera, Mansion, IKEA eller liknande

* Jordgubbs-peeling och skrubbhandskar från Body Shop

* En lotto-vinst

* en springform

* En vit tavla med plats för 4 kort i, finns på Mio Sonnelids


Ni är också välkomna att tänka lite outside the box, så att säga. Men det viktigaste av allt är såklart att ni kommer och firar mej på mitt kalas om ni kan!! :)

Kommentarer
Postat av: mami

Men hallå... denna önskelista kändes som en repris... var det inte ungefär samma saker på listan förra året??? :)

2012-06-21 @ 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0