Barnmässan

Här ligger jag i sängen och bloggar från min nya iPad. Shit, va frän man kan va alltså! Men faktiskt, det känns ganska smidigt och alla vet ju att nu när jag väl har en så kommer jag ju att använda den typ dygnet runt... :p
Nej nu är det dags att sova tror jag bestämt. Jobbar ju på barnmässan i helgen, idag var det 09-18 som gällde och imorgon blir det väl ungefär samma tider. Varför va ledig i helgen när det är så fint väder, liksom. Nej jag stannar hellre inne å blåser upp 3000 balkonger och gör experiment istället... :p
Sovit gott alla!

Kommentarer
Postat av: Lurad

Hej!



Kom in på din sida via google då jag sökte på folk som blivit lurade. Det var en snubbe som ringde upp mig och krävde ut en kod jag fått via min mobil, blå ögd som jag var gav jag han koden. Kom på senare att det var av onlindepizza och att jag blivit lurad. Har precis kontaktat polisen och klarna faktura. Men eftersom det är helg ska jag ringa upp klarna på måndag igen. Såg att samma sak hänt dig, hur löste det sig? Själv sitter jag här helt förkrossad och känner mig så jävla dum!



Mvh /Linnéa

2012-03-24 @ 14:44:07
URL: http://baralinea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0