Mor-Och-Dotter-Mys

Kvällen hur jag spenderat tillsammans med min kära mamma. Vi tog upp en gammal fin tradition och åkte ut till bergvik. Där handlade vi på Ica maxi, nåt som vi båda egentligen tycker är ganska kul. Dock var vi alldeles för trötta och stressade för att riktigt kunna njuta av vår favorit-syssla..! Men men, fick ihop till ett par kassar iaf och vi hade det ganska trevligt ändå :) dessutom fick jag ju äntligen pröva mammas nya vrål-åk!!  Kl*ttan i all ära, men jag måste säga att hon verkligen bytt upp sej.. Nu återstår det bara att komma på nåt passande namn till denna silvriga pärla ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du? Jag drömde att du gifte dig inatt. :D

2012-03-29 @ 23:07:49
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0