Nya Tider

Ojoj. Här tänkte jag vara lite duktig och gå till banken för att få lite rådgivning eftersom jag tänkte ta tag i mitt liv och äntligen börja pensionsspara. Men icke! Det är tydligen inte så man gör nuförtiden. Nej nu fick man ringa till nån som bokade in ett telefonmöte, så att man får hjälp därigenom. Smart egentligen, då kan man ju ligga i badet helt o-iordninggjord medan man är på möte... O man nu skulle vilja det :) fast nu har ju jag inget badkar... :p  och när vi ändå är inne på ämnet 'nya tider' kan jag väl avslöja att jag faktiskt bloggen från en iPad för första gången.. Jo då, minsann!! Fränt ska det va... Man kanske skulle ha sej en liten padda, det verkar ju va det som gäller nu.. Nya tider va ordet!!

Kommentarer
Postat av: preiszan

du skulle passa ypperligt med en liten padda du josef!

2012-03-05 @ 20:26:19
URL: http://elinpreisz.com
Postat av: mamma

Jaaa, nu är det nya tider minsann! Gonatt <3

2012-03-06 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0