Flytt, Flytt, Flytt

Alltså, det där med flytt är inte min grej!! Just nu känns det som att flyttgubbe skulle kunna va det värsta yrket i världen... Och då har vi ändå bara plockat ur Erics lägenhet på grejer än så länge... Vi har hur mkt som helst kvar! Men men, det kommer det att vara värt såklart.. Och jag ska väl egentligen inte klaga allt för mycket heller, jag kommer ju jobba som vanligt så det är väl eric som kommer göra det mesta av jobbet... :D

Men idag har vi inte bärt så mycket :) idag har vi istället dragit med annica och åkt runt till stans olika möbelaffärer, och sen blev det en glass ute i trädgården.. Får ju passa på att njuta av den för det är faktiskt nåt jag verkligen kommer att sakna med det här stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0